Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

My Nighttime Skincare Routine/ Πώς ξεβάφομαι/περιποιούμαι το Πρόσωπό μου το Βράδυ

Γεια σας,

σήμερα σας έχω νέο βιντεάκι με τα προϊόντα που χρησιμοποιώ κάθε βράδυ, για να ξεβαφτώ και να περιποιηθώ το πρόσωπό μου! Ακολουθώ κάποια βήματα, που με τον καιρό έχω καταλάβει ότι χρειάζεται η επιδερμίδα μου, χωρίς να την επιβαρύνω , με περιττά προϊόντα που δεν μου προσφέρουν κάτι που πραγματικά χρειάζομαι. Ελπίζω να σας αρέσει :)




Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα είναι:
✿ Bioten skin moisture cleansing wipes
✿ Diadermine eye perfect Ντεμακιγιάζ ματιών
✿ Bioderma Sensibio H2O 
✿ Nivea visage Θρεπτική Κρέμα Ημέρας
✿ Johnson's lipcare classic




Εσείς ποια προϊόντα χρησιμοποιείτε? Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα που σας έδειξα?


Φιλιά Κατερίνα ♥


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου