Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Maybelline Color Tattoo 24hr Cream Gel Shadow 45-Infinite White Review

Γεια σας,

Σήμερα θα σας μιλήσω για μια σκιά σε μορφή κρέμας από τη σειρά Color Tattoo 24hr cream gel shadow by eyestudio της Maybelline. Αυτές οι σκιές υπόσχονται μεγάλη διάρκεια εώς και 24 ώρες, είτε σκέτες, είτε με κάποια άλλη σκιά από πάνω.

Εγώ συγκεκριμένα έχω την απόχρωση 45-Infinite White που είναι ένα άσπρο μεταλλικό χρώμα, με λίγο shimmer.




Έχει αρκετά καλή απόδοση, είτε το απλώσετε με το δάχτυλο, είτε με πινέλο, και δεν χρειάζεται πολύ μεγάλη ποσότητα για ένα καλό αποτέλεσμα. Στεγνώνει σχετικά γρήγορα, αλλά όχι τόσο ώστε να μην  προλαβαίνεις να τη δουλέψεις.




Η διάρκειά της είναι όντως αρκετά μεγάλη, δεν την έχω φορέσει βέβαια ποτέ για 24 ώρες, αλλά για 8 με 10 ώρες που την έχω βάλει κρατάει πολύ καλά! Η σκιά μένει στη θέση της καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, όπως ήταν όταν την πρωτοαπλώσατε και δεν μαζεύει καθόλου. Να σημειώσω εδώ βέβαια ότι δεν έχω ιδιαίτερα λιπαρά βλέφαρα, οπότε δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο και για βλέφαρα που έχουν περισσότερη λιπαρότητα. Επίσης, μου αρέσει πολύ, γιατί η συγκεκριμένη απόχρωση, βοηθάει να τονιστούν τα χρώματα που θα απλώσω από πάνω της πολύ ωραία!

Με λίγα λόγια, είμαι πολύ ικανοποιημένη από αυτή τη σκιά, τη χρησιμοποιώ αρκετά συχνά στο μακιγιάζ μου, και θέλω σίγουρα να δοκιμάσω και άλλες αποχρώσεις!

Η τιμή της είναι αν δεν κάνω λάθος στα 8.45€ στα Hondos Center, αλλά μπορείτε να τη βρείτε και φθηνότερα σε sites του εξωτερικού.


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια απόχρωση από τα Color Tattoos?


Φιλιά Κατερίνα

2 σχόλια:

  1. entupwsiako!!den exw dokimasei kanena alla 8elw sigoura to pomegranate!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται πολύ ωραίο χρώμα! Ελπίζω αν το πάρεις τελικά, να το ευχαριστηθείς! :)

      Διαγραφή