Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Ξεκινάμε λοιπόν :)


Γεια σας! 

Αποφάσισα λοιπόν και εγώ να ξεκινήσω το προσωπικό μου blog, έτσι ώστε να μπορώ να σας εκφράζω την άποψή μου, για διάφορα προϊόντα και για άλλα θέματα ομορφιάς γενικότερα και μέσω γραπτού λόγου!
Αρχικά σκέφτομαι να ξεκινήσω με κάποια reviews, αλλά θα ήθελα να μου πείτε και εσείς τη γνώμη σας! Υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα θέματα που θα θέλατε να αναφέρω σε μελλοντικά posts? Πείτε μου τι σας ενδιαφέρει κάτω στα σχόλια σας!

Τα λέμε σύντομα στο επόμενο post ;)
                      
Φιλιά Κατερίνα

4 σχόλια:

  1. Καλές αναρτήσεις σου εύχομαι κοπέλα μου,μόλις έγινα το πρώτο σου μέλος!!!!
    Θα χαρώ να τα λέμε,πολλά φιλιά!!!!!!!!!
    irinoyla1youchoose.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου! Και βέβαια να τα λέμε θα χαρώ και εγώ πολύ:) Μόλις έγινα και εγώ μέλος στο δικό σου!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλώς ήρθες!!!!!!!!!!!!Σε περιμένω και στο δικο μου blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα:) Μόλις έγινα και εγώ μέλος στο δικό σου!

      Διαγραφή